Det första jobbet!

Nu ligger en del av bilderna uppe på Hpvvaccin.se . Mitt första riktiga illustrationsjobb! (skrytskryt) Tyvärr fick inte alla bilder vara med, men det kanske kommer fler så småningom. Jag hade gjort en väldans tjusig snopp tex. Jojjomän!
Åh vad det har varit roligt!
 
Idag anlände mitt "Business card" eller företagskort, som man säger på svenska, så nu har jag ÄNTLIGEN beställt en A3scannerskrivarmaskin, och imorgon ska jag köpa en ny dator (den gamla håller på att brinna upp). Allt detta tack vare några tuschteckningar av celler, könsorgan och livmoderhalsar.
Nu finns det liksom INGENTING som stoppar framida storverk!

Tjoho!
 
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Nämen WOW!!! Grattis!!:) Gud så kul för dig:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback